6 arbetsdagar

kvar!
Känns härligt i magkrokarna att jag snart är på väg mot nya äventyr! Jag och Camilla kommer att smygstarta sommaren redan näst-nästa fredag :) då går flyttlasset!
I övrigt är det svårt att hitta kraft att genomleva de sista arbetsdagarna här hemma, jag kämpar för att hålla humöret uppe! Idag var det dock inte lätt! Om man hade räknat hur många gånger jag suckade under dagen så hade inte alla fingrar och tår räckt till.
Nu har jag snart en ledig helg framför mina fötter och den ska bestå av packning och roddning på vinden. Nästa vecka är det påhälsning hos ALLA jag vill hinna träffa innan 1 april samt flyttstädning.
Varsågoda, en liten update från mitt liiiiiite kaosartade liv :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0