Holmsbu is my home

Med dunder och brak rullade jag ner för Holmsbubakken i fredags eftermiddag (tänk er scenen i Änglagård när Zac & Fanny rullar in i den lilla byn).
Första kvällen bjöd på öl och irish coffee innan vår kos styrdes till Kaninveien där nachspel väntade, inte ett jättesmart drag att stanna till 7 på morgonen dock eftersom vi hade stor baluns på hotellet dagen efter.
Under lördagen var jag och Camilla mest i ett töcken efter totalt 4 timmars sömn, nu skulle det för första gången jobbas!
Holmsbuborna ställde till med fest och jag var så nervös att jag kunde känna smaken av spya i munnen.. Kanske att jag överdriver en liten aning.
Men fanns det något att vara nervös för? (förutom det norska språket) NEJ! Kvällen flöt på bra och jag tror att Anders (chefen) var nöjd med min insats. Det känns skönt att ha första passet avklarat!
Idag ska jag ordna upp mitt smått kaosartade rum, nästa vecka styr vi bilen mot ikea för säng- & färginhandling (delar säng med Camilla just för tillfället).
Hoppas ni där hemma mår bra och njuter av livet till fullo - för det gör jag!
Ångrar inte mitt val att fara till främmande vidder trots lite tårar igår morse när mammas röst var nära i telefonen.
Just nu, mysdress och te :)
Kärlek.
/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var superflink Lina!! Anders berømde dig imorse :) och jag delar gærna sæng med dig hela livet om jag fick ;) <3 PUSS

2011-04-03 @ 13:15:57
Postat av: Camilla

P.S. Camilla var det såklart som skrev och by the way var det kaningaten vi var på ;) hehe

2011-04-03 @ 13:32:51
Postat av: Ma

Älskade pärla du är bäst, älskar dig

2011-04-03 @ 13:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0