Falling in love with Holmsbu.

Igår firade jag en vecka i Holmsbu!
Vi firade med pizza och rødvin på Juno før att sedan gå ner till Privaten (som vi førøvrigt bor øver) før att lyssna på liveband och dricka øl.

Veckan har gått superfort och jag ær MYCKET nøjd med mitt beslut att komma till denna underbara lilla by.
Vi har haft sællskap var dag och jag har lært mig mycket! Kunde inte heller haft en bættre lærare æn lilla Camilla heller :)

Imorgon væntar vi in Emilie som också ska spendera sommaren hær och det blir nog en bit mat på Brdr Jensen på kvællskvisten.
I veckan ska vi førsøka ta oss till IKEA før att køpa sængar som det just før tillfællet ær brist på hemma hos oss på Privaten.

Næsta helg bjuder førhoppningsvis på Juno och en tripp till Oslo før att hælsa på Caroline, Jon & lille Werner!
Ha det så bra tills vi hørs igen!

All kærlighet till dere <3
Lina.


Kommentarer
Postat av: Ma

Jag blir så lycklig av att läsa dina rader, det är fantastiskt och jag kan känna din trivsamhets känsla.

Underbart Pärla, jag känner att du lyser

Massor av kjäerlighet till dig

2011-04-10 @ 08:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0